יוגה לנשים בהריון – יוגה אחרי לידה

חשוב להתייחס לתקופה זו בחייך בהקשבה ואהבה. בתקופה זו חלים שינויים בגופך המצריכים תמיכה. כמו כן, בתקופה זו הקשר שלך עם גופך והאינטואיציה שלך גבוהים יותר לכן קחי בחשבון שאת יודעת הכי טוב מה נכון בשבילך. 

​שיעור יוגה של שעה וחצי מוקדש לכל מה שתומך ומחזק אותך ואת העובר שלך. הזנה ותמיכה במערכות כמו: מערכת הורמונאלית, מערכת הנשימה ועוד… שמשפיעות לא רק עלייך אלא גם על העובר.

​יוגה בכלל גם שלא בתקופת ההריון מחברת ותומכת במערכות ברמה הפיזית והנפשית אז על אחת כמה וכמה בהריון ולאחרי לידה.

בשיעור נעבוד על הרפיית הגוף ויציבה נכונה. הריון ולידה מחלישים מאד את רצפת האגן ולכן מומלץ לתרגל על מנת למנוע בריחת שתן, תפקוד מיני לקוי וצניחת האיברים.

​יש אסאנות שלא מומלץ לתרגל בזמן ההריון, אך גם אם תרצי לא תוכלי לבצע אותן. אסאנות כמו צ'אטוראנגה או נאווה אסאנה או כלב מביט למעלה או פיתולים אינן מומלצות בתקופה זו ואינן ניתנות לביצוע. בנוסף לאינטואיציה המוגברת בתקופה זו, מופרש הורמון שנקרא פרולקטין התומך בגמישות של הגוף, בעיקר לקראת החודשים האחרונים. מכאן אפשר להבין שגם הטבע תומך בך. 🙂

מוזמנים לשתף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב email
שיתוף ב print